tisdag 23 oktober 2007

Horunge.

Skulle flytta upp sommardäcken från bilen till förrådet, och inser till min fasa att afroungen har försökt ta bort nackstödena under bilens faluvistelse, och visserligen tagit bort dom, men även lyckats ta bort ena fästet, som tog flera ögonblick att klämma tillbaka. Viktig fritid gick åt spillo, tack vare att jag måste vara hans extratina.

Kan tilläggas att när jag tidigare fick tillbaka bilen var bilnyckeln böjd. Även den tog minst 62 sekunder att böja tillbaka. Skräpat ner hade han också gjort, samt slitit ner mina splitternya sommardäck från 9 till 1 millimeters mönster på 42 Alice-mil till Falun och tillbaka, så jag var tvungen att köpa nya från den lokala däck-jugoslaven. Låter inte ratten lite illa den med? För att inte tala om Hagsätra-boten han kom med som inflyttningspresent.

Nu ska jag runka i hans rislampa.

Inga kommentarer: