söndag 21 oktober 2007

Smygbögerier.

Okej. För att inte vara sämre än Alice's medboende på sjunde våningen på Järnet var det väl här dags att få avreagera sig på alla dumheter vår Alice hittar på, som gör att jag minsann måste vara hans extramamma. För hur skulle det annars se ut? Hans riktiga mamma har ju bara lärt honom att inte beställa årsredovisningar och vara en arbetslös vvs:are.

Så vad är det jag möts av när jag kommer hem med en alldeles för bakfull flickvän? Jo, gårdagens McDonaldsmat hade han minsann låtit stå framme hela natten. Alltså, HELA NATTEN?! Hur tänker han här? Vet han inte att det här beteendet drar till sig flockvis med rådjur och mördarbin?

Vidare kan sägas att han spridit ut minst åtta hårsnoddar över HELA handfatet, vilket får mig nästan illamående. Hans avslutande bedrift bestod i att glömma att köpa ost. Svälta ut mig försöker han med också minsann.

Inga kommentarer: